‘Mystery guest’ in uw salon
Welke indruk krijgen klanten van jouw kapsalon en hoe tevreden zijn ze?
Klanten vinden het vaak moeilijk om te zeggen als ze niet helemaal tevreden zijn. Dat is jammer want van een klacht kun je leren.
Het ‘Mystery Guest’ concept van de Nelleke Mulder Imago Groep is bedoeld om jou als ondernemer een veel beter en eerlijker beeld te geven van hoe goed jij of jouw medewerkers hun werk eigenlijk doen en waar de aandachtspunten liggen voor eventuele verbeteringen. Onze medewerkers hebben verstand van de kappersbranche en kunnen deze aandachtspunten daarom goed voor jou blootleggen. De mystery guest maakt een verslag. Een goed vertrekpunt om het belang van klantgerichtheid en verkoopvaardigheden bij jouw medewerkers te onderbouwen en daarmee de klantvriendelijkheid van jouw salon te vergroten.
Aansluitend wordt een training gegeven aan jouw medewerkers, waar de punten van aandacht worden besproken. Vanuit een positieve insteek worden tips en ideeën aangereikt waarmee jullie het nét nog een beetje beter kunnen doen om je als salon maximaal te kunnen onderscheiden.
Tarief
De prijs voor de mystery guest, inclusief een rapport en een aansluitende training van circa 1,5 uur is € 575.00 exclusief btw en exclusief reiskosten. De behandelkosten van de mysterie guest wordt door de kapsalon betaald.
Korting voor Club Coiffure leden
Kapsalons die zijn aangesloten bij Club Coiffure Keurmerk betalen € 495.00 exclusief btw en exclusief reiskosten.
Informatie via
Nelleke Mulder Imago Groep
Contactpersoon: Nelleke Mulder
Telefoon: 0515 460 300
www.nellekemulder.nl
Tarieven gelden exclusief btw en exclusief verzendkosten