Cursus ‘Herken je klant’

Herken je dit: je hebt een hele leuke klant gehad, leuk mee gepraat over van alles en nog wat. Ze was tevreden over de kleuring en het model van het haar. Daarna komt de volgende klant en die zegt bijna niks als je haar een vraag stelt. Je probeert het gezellig te krijgen maar het lukt niet. Beide klanten zijn natuurlijk prima maar bij de laatste kost je het veel mee energie om een goed resultaat neer te zetten.

Het gezegde; behandel je klant zoals je zelf behandelt wilt worden klopt dus niet. Behandel de klant zoals die behandelt wil worden. Het is dus belangrijk om het gedrag van de klant te herkennen en daar juist op te reageren. Dat is nog klantvriendelijker.

Met deze cursus trainen wij jouw medewerkers welk gedrag ze zelf als voorkeurs­gedrag hebben en hoe ze het beste op de verschil­lende klanten (maar ook op collega’s) kunnen reageren. Een hele leuke en interes­sante training.

Tarief

De prijs voor deze training is € 595.00 exclusief btw en exclusief reiskosten. De training duurt circa 2 uren en kan aan maximaal 5 personen worden gegeven.

Korting voor Club Coiffure leden

Kapsalons die zijn aange­sloten bij Club Coiffure Keurmerk betalen € 495.00 voor de cursus exclusief btw en exclusief reiskosten. 

Informatie via

Nelleke Mulder Imago Groep
Contact­persoon: Nelleke Mulder
Telefoon: 0515 460 300
www.nellekemulder.nl

Tarieven gelden exclusief btw en exclusief verzendkosten

Vul hier uw gegevens in, dan nemen wij contact met u op om de gewenste actie samen met u in te vullen.