‘Mystery guest’ in uw salon

Welke indruk krijgen klanten van jouw kapsalon en hoe tevreden zijn ze?

Klanten vinden het vaak moeilijk om te zeggen als ze niet helemaal tevreden zijn. Dat is jammer want van een klacht kun je leren.

Het ‘Mystery Guest’ concept van de Nelleke Mulder Imago Groep is bedoeld om jou als onder­nemer een veel beter en eerlijker beeld te geven van hoe goed jij of jouw medewerkers hun werk eigenlijk doen en waar de aandachts­punten liggen voor eventuele verbe­te­ringen. Onze medewerkers hebben verstand van de kappers­branche en kunnen deze aandachts­punten daarom goed voor jou bloot­leggen. De mystery guest maakt een verslag. Een goed vertrekpunt om het belang van klant­ge­richtheid en verkoop­vaar­dig­heden bij jouw medewerkers te onder­bouwen en daarmee de klant­vrien­de­lijkheid van jouw salon te vergroten. 

Aansluitend wordt een training gegeven aan jouw medewerkers, waar de punten van aandacht worden besproken. Vanuit een positieve insteek worden tips en ideeën aange­reikt waarmee jullie het nét nog een beetje beter kunnen doen om je als salon maximaal te kunnen onder­scheiden. 

Tarief

De prijs voor de mystery guest, inclusief een rapport en een aanslui­tende training van circa 1,5 uur is € 575.00 exclusief btw en exclusief reiskosten. De behan­del­kosten van de mysterie guest wordt door de kapsalon betaald.

Korting voor Club Coiffure leden

Kapsalons die zijn aange­sloten bij Club Coiffure Keurmerk betalen € 495.00 exclusief btw en exclusief reiskosten. 

Informatie via

Nelleke Mulder Imago Groep
Contact­persoon: Nelleke Mulder
Telefoon: 0515 460 300
www.nellekemulder.nl

Tarieven gelden exclusief btw en exclusief verzendkosten

Vul hier uw gegevens in, dan nemen wij contact met u op om de gewenste actie samen met u in te vullen.